Monday, October 3, 2016

$ 1forex Handel

Zero tot 1 miljoen in 18 maande Trading Forex Kan hierdie man werklik 'n Miljoen nul tot 1 miljoen in 18 maande Trading Forex Wat gebeur as ek jou laat volg saam, kyk oor my skouer elke stap, en jou wys hoe om forex gebruik om te gaan 0-1 miljoen in 18 maande Sound soos pret Is dit moontlik, as 'n forex handelaar, om te gaan uit niks begin van absolute nul, zero fondse om 'n miljoenêr in 18 maande dit is reg, sê ek 18 maande (of minder Ek stem vir minder, want ek het geen geduld glad, regtig). Is dit moontlik Wel, ek dink ek kan met veiligheid belowe jou hierdie baie Dit moet beslis 'n interessante reis om uit te vind nie. Sure, dit is waarskynlik kranksinnig, maar ek m mal genoeg is om dit te probeer as jy ouens wat belangstel in die kyk ek probeer dit is. Ek ve die grondslag gelê reeds: Begin van nuuts af, geen kontant by almal, die eerste ding wat ons moet doen as ons gaan om die valuta-markte handel te dryf is in te samel 'n handels spel. Wel, ek het reeds daardie deel. Hoe Deur betaal opnames aanlyn, elke dag vir 'n maand, wat oor 'n yslike een dollar per dag vir wat dikwels het 'n paar ure se werk per dag. Dit is nie 'n goeie manier om geld te maak, maar as jy absoluut niks, dit is 'n manier om geld te maak. So, vyf ek grootgemaak n begin die spel van ongeveer 50. Ek sou nooit beveel aan dat enigiemand 'n aanvang neem forex met niks minder as ten minste 100, maar omdat ek m wat hier gek, kan ek ook 'n bietjie roekelose ook. Goed, ons gaan 'n miljoen dollar (of meer) te maak. Ons gaan om dit te doen in 18 maande (of minder). En ons gaan om te begin met feitlik niks (50). Nou, hoe gaan ons hierdie goed te bewerkstellig, natuurlik weer ons gaan doen 'n paar ernstige dag handel, want om ons doel te bereik, weer gaan ons nodig het om ons handel kapitaal vinnig en konsekwent vermeerder. Spesifiek, Ek is van plan om 'n handel strategie wat ek winsgewend voorheen gebruik, handel hoofsaaklik oor die 15 minute tyd raam aan te wend. Maar ek is seker dat ek sal wees meng in uurlikse, 4-uur, en die daaglikse kaarte sowel. En as ons gaan saam, natuurlik Ek sal deel my basiese handel strategie met jou (gratis). As jy 'n strategie nodig as jy wil om te probeer om 'n miljoen te maak. Jy kan ook handel met die wenners Edge Trading Double Trend lokval te volg saam. Jy kan ook optel Wenners Edge Trading Strike Momentum aanwyser wat jou help om die mark momentum kry voor die aanvang van 'n handelsmerk. Daar sal waarskynlik 'n paar dobbel betrokke wees. Hier en daar, sal ek 'n skoot op die top pluk, onder pluk, en net om so af en toe blind flyer (Hoekom Don t ons verkoop USD / Nok vandag, net vir die pret). Probeer om 'n miljoen dollar te maak in 18 maande beteken noodwendig die neem van 'n paar risiko's. Maar ek sal (hopelik) vashou aan die basiese handel strategie Ek het in gedagte. Eintlik, ek het twee strategieë in gedagte, maar die tweede een is ontwerp vir die handel die 4-uur-tyd raam, en ons sal moet ons handel spel verhoog 'n bietjie voordat ons tot die handel daardie tyd raam kan verskuif. Nou, hoe kan jy volg langs die pad het ek gedink ek d iets te doen soos skakel die rekening te MyFxbook, waar jy al die ambagte in die rekening as dit gebeur kan sien. As iemand het 'n beter idee, voel asseblief vry om 'n kommentaar te verlaat en laat my weet ek m oop vir voorstelle. Ek sal ook verslag doen in hier, ten minste elke week of twee, oor hoe dinge gaan en wat my huidige denke is op die beste manier om vorentoe te beweeg. Ek m oop vir voorstelle oor die handel strategieë te gebruik. As jy 'n groot strategie wat jy glo sal ons help om te bereik ons ​​miljoen dollar doel, deel dit asseblief ek kan waarborg dat ek dit sal gebruik t, maar ek sal ernstig oorweeg 'n voorstel. Ek wil beslis jou insette en hulp hiermee. Ek bedoel, dit is basies 'n mooi mal idee, so iemand spuit 'n paar gesonde verstand in die projek waarskynlik nuttig sal wees. So, doen ek regtig glo dit is moontlik Wel, seker, dit moontlik is. My persoonlike raaiskoot is dat ons sal kom 'n bietjie kort, maar so what as ons net 500,000, of selfs net 100,000 Dit is nog steeds 'n mooi lekker salaris vir 18 maande van die werk, reg Maar vir die oomblik, laat ons net vashou aan ons doel van minstens miljoenêr status. As ons hierdie wonderwerk trek, sal dit deur die genade van God. Ek glo heelhartig in die aksioma aangehaal deur Benjamin Franklin as hy bid oor die Kontinentale Kongres aangemoedig, en let op, tevergeefs werk wat 'n huis bou nie, tensy die Here bou nie. (Psalm 127 vers 1) Ek hoop met my hele hart dat ons daarin slaag. Ek hoop vir sukses nie net ter wille van My (ek kon gebruik om 'n vinnige miljoen betaal 'n paar rekeninge), maar om julle ontwil, ook vir julle almal die lees van hierdie en kom saam op hierdie reis saam met my. Ek wil hê dat ons almal om te slaag om 'n pad wat lei tot finansiële redding in hierdie ekonomie wat s verkrummel onder ons voete, waar werksgeleenthede en werksekerheid is meer en meer moeilik om te kom deur te vind. tweetable alt Ek glo dat forex bied dat finansiële redding / tweetable. Dit is, in my nie-so-beskeie mening, die laaste pad na rykdom vir die gereelde man (of meisie). Goed, nou kan ek m net gaan om te probeer hierdie As jy werklik belangstel in dit so neem asseblief net 'n minuut of twee om onder kommentaar en laat my weet wat jou gedagtes oor hierdie. As dit iets wat jy opreg belangstel in te kyk en volgende is, dan is m Ek sekerlik bereid is om dit te probeer (soos voorheen opgemerk, I m 'n bietjie mal). Klink soos pret vir my, maar wat dink jy ek sal wag vir jou kommentaar, maar in die tussentyd sal ek voort te gaan en saam te werk op die opstel van die rekening en die finalisering van handel strategie. As ek m aangemoedig om voort te gaan deur jou kommentaar, dan het ek sal terug hier rapporteer in net 'n week of twee met al die aanvanklike inligting wat jy sal nodig het om te volg saam Ag, een noot Ter afsluiting: Hierdie idee kom uit 'n gesprek wat ek gehad het met 'n mede forex handelaar het onlangs, so ek wil krediet te gee waar krediet is te danke Hi, Allison J Hier is die volgende post waarin ek my miljoen dollar strategie uiteen te sit. Intens, maar met respek uwe, Baie interessante konsep. My beste Paulus hierdie soortgelyk aan die wonder van saamgestelde Natuurlik is dit behoort te werk, die verskaffing van yster dissipline in diens. Tel my in Ons Ek het 'n nuwe Corvette. sal 'n opvolg artikel oor hierdie in 'n paar dae hier ek is 'n fantastiese idee Ek het my MSI aanwyser en my 50 dollar gereed om rommel. en hoop daar sal 'n manier om te volg in elke handel. As jy daarin slaag om te trek hierdie daarvan sal stuur skokgolwe oor die hele wêreld van die handelaars en verder :)) Kan nie wag om te begin en baie geluk aan almal wat betrokke is wee. Dit is 'n koel eksperiment. Alhoewel ek glo nie die teiken van 'n miljoen te bereik in 18months. Ek projekteer 'n realistiese veilige figuur van 10,000. Bring dit op Wel, dit is 'n groot webwerf te help om forex te leer. Dit is nie so maklik soos dit lyk nie. dit klink groot vir 'n mens soos ek met beperkte hulpbronne. maar ek don jy my verloor. Ek sal aandagtig kyk om te sien wat ek kan leer. Soos Ben Stiller sê. Ek m in. This sal work..Rolltide .. Alles sal jy iets kos, selfs die lees van hierdie koste jy tyd belê, en Tyd is een van die mees waardevolle besittings wat ons het. So as jy dink oor enigiets nie kos jou het die verkeerde ingesteldheid reeds. Maar lees artikels op hierdie webtuiste is gratis en altyd gewees het, maar dit is nog aan die gang jy iets om kos. Ja dis waar Gordon ons kan altyd leer iets. Ek was om te leer 'n vriend hoe om handel te dryf, en hy beoefen in 'n demo rekening en 'n fortuin gemaak. Ek haat draai 'n wins in 'n demo rekening is dit altyd net maak my wil om myself te skop vir die handel vir die regte geld nie doen. Goeie punt, Allison. hahaha lol. Ek het julle succed jy 'n God man Dit klink soos 'n awesome idee ek oop tot 'n demo met jou makelaar met 500 (bv wou 'n realistiese bedrag in die demo te gebruik) en is regs by 580 hierdie week. Ek sal nie handel dryf NFP môre, al het ek het 'n paar ambagte oop in ander rekeninge I m nie vertroud is met jou en handel 'n billike bedrag van divergensie myself a la Rob Booker. Ek dink dit d nie eet. belangstel in die volgende saam t koste enigiets. lys iewers. Dit is regtig 'n fantastiese idee, dat baie mense waarskynlik sal jou aanmoedig om dit te doen. Sal ons in staat wees om aan te sluit jou ambagte bv deur oopboekeksamens (etorro), of ander sosiale handel. Watter 2 strategieë sal jy gebruik is hulle iewers in detail verduidelik As die handelaar thumbs up :-) Ek hou van die idee en die uitdaging, ek dink 'n 50.00 kaartjie om te gaan op 'n 18 maand, kan potensiële miljoen dollar reis pret wees. Laat ll sien jy by die stasie. Ouens ons Google Plus Regstreekse al die tyd sy 'n stukkie van die koek vir ons tipes bemarker. Wie sou nie wil hê in 'n naam soos joune indien niks anders Maverick: 'n onortodokse, onafhanklike-minded persoon so ek oop vir enige en alles anders groete ek uitsien na die idee van die begin baie klein en potensieel wen groot m. Sielkundig die verliese geneem sal veel soeter wees op die winste. Tel my in Dankie vir die beraming van my kans op sukses tussen 1 en 10 en dan aandring op my om voort te gaan. Bly hier ingeskakel vir besonderhede soos ek gesê het in die artikel, ek wou om te sien of daar 'n werklike belangstelling in hierdie voordat jy voortgaan. En blykbaar is daar Marion bly ingeskakel. Werk op die beginsel t wag. Ek sekerlik wil graag jou eksperiment volg. Ek wil graag jou strategie van die bestuur van die bank op te sien. Ek het net begin met die SMI sagteware in 'n demo rekening naweek. 5 demo ambagte vyf klein verliese. Wat is jou handvatsel op O ja, ek dink baie sal belangstel om te sien jou eksperiment s doen. Ek sou beslis belangstel, maar moet die voorgestelde spesifikasies Wat sessie sal ons handel (Volg Huisgenoot op) ken. Sal dit kos ons iemand anders as 'n klein hoeveelheid geld om mee te begin om handel te dryf Wanneer woudl jy leer jou of wil ons leer terwyl jy basies handel wat al die besonderhede oor hierdie baie belangstel Ja, ek baie geïnteresseerd om te sien en te doen is . Ek weet daar is baie mense wat 'n lewende handel te maak. Hulle het ook 'n die fondse om dit te doen. Om mee te begin en te befonds n handel rekening met 50-100 dollars is in my liga. Sien uit daarna om te hoor hoe gaan op die reis. En my handel beginsels is veilig en klank. Gee, ek hoop ek hulle volg. Mag daar sal beslis opvolg kolomme van my op hierdie punt. Ek is honger vir aboslute vryheid wat 'n koel miljoen sou bring, Here bereid natuurlik. So, hoe gou kan ek deelneem aan hierdie hier onderneming. Hi. Ek dink dit is meer as moontlik om 'n ACC handel van 50 tot 1million. but daar twee probleme 1. Jy sal 'n bestendige groei van meer as 3 moet op 'n daaglikse basis. 2. Wanneer jy 'n rekening groter as 750k afhangende van jou risikotoleransie wat jy nodig het om te aanvaar sal verloor van 7k 15k of selfs 20k op 'n paar dae, en as jy nodig het om winste groter as 20-25k daaglikse maak. Dit sal die probleem, hoe om realoses van 7k 15k of selfs 20k op 'n paar dae wees, en as jy nodig het om winste groter as 20-25k daaglikse maak. Dit sal die probleem, hoe om te reageer op so 'n groot prys ossillasies wees. In elk geval ek wens u geluk met jou nuwe missie en Ek sal met u en deurvolg Ek stem saam dat die idee is mal. Trouens, so gek dat dit dalk net werk. Ek is mal mal en dat m in op hierdie met julle al die pad. Dennis, jy sien net 'n paar probleme wat begin met 50. Ek sien 'n berg van hulle sal dit oorweeg. Klink soos dit sal nogal die rit op my reken Faith Ek het geantwoord as ek ongeveer 95 genade van God kan kry, kan ek in staat wees om die 5 vaardigheid te bestuur. Jack, Wees gegroet in die eerste plek het ek deeglik glo as wat jy kan maak ur rekening groei van 100k tot 1 miljoen of meer waarom dan nie van die kleiner rekening. Aanvanklik mag wees dit sal meer tyd neem om uit van 50usd te kan wees 1000 of 10,000usd maar Ek sal hierdie oorwinning noem selfs as iemand na 10k kan kry. Wat meestal ons nie besef nie, is die geduld invlove om te groei van baie klein tot medium Just do it. Hey Jack .. (en wa baie neg afweermiddel) Ons sien daarna uit om by jou op jou epiese reis. Dankie vir die deel van hierdie. Harry McPhie (Wedergeboorte optimis) Tel my in ek in staat wees om saam met my seun gestremde voltyds sou wees Ja ek dink dit sou baie interessant wees, en ek dink dit is acheivable omdat baie pro handelaars dit in 'n jaar gedoen het. Maar hulle het 10000 rekeninge. 'N baie goeie idee Casey, hou almal gepos LOL Jack - EK NIE lag vir jou asseblief Don m seker Is dit moontlik om te gaan 50-500 Eenvoudige goed, eenvoudige duidelik, het 'n beginpunt en 'n bestemming, hou 'n reguit lyn. Sterkte met jou projek, sal ek nou volg. Goed, ek sien 'n paar probleme wat begin met 50, maar hulle is almal opgelos deurdat 'n baie goeie stelsel / strategie. As jy dit, dan ja ek glo dit is heel moontlik en sou baie geïnteresseerd in die volgende saam wees, en By the way, uh, as iemand my kan glip die volgende maandelikse NFP verslag van 'n paar minute voor dit kom uit, wat sou help. Ek is seker dit is moontlik en ek reeds besig met 'n verhandeling van plan om dit te bereik. Ek glo dat forex is baie eenvoudig koop ons mense maak dit baie ingewikkeld en moeilik insluitend myself. Sy alles oor dissipline en geduld en neem die woord gierigheid uit die vergelyking. Nuwe Kuns Blootstelling Ek sal belangstel om die plan te sien wees as dit baie moeilik sal wees om 'n rekening te neem van 50-1000000. Heck, neem dit uit 50 om selfs 10,000 nogal indrukwekkend in 18 maande sal wees. Ek sal waag 50 tot dit 'n go. Ons sien daarna uit om meer oor hierdie poging te sien Baie cool, sien uit na die eksperiment. Hallo Casey. NAT span groei en Jack is 'n nuwe lid van jou span klink soos 'n mal idee, veral met inagneming van NAT ideologie. Maar soms die gekste idees is meer suksesvol as die gewone mense. Ek sal beslis by hierdie program as dit nat word van stapel te stuur. Ek dink vir enigiemand sal dit uiters moeilik wees om nog 'n geleentheid om groot kapitaal te bou deur die gevaar net 50-100 vind. Vir my persoonlik sal dit groot ervaring en 'n groot sukses te bereik, selfs 10,000-20,000 uit 100. Petrus J Shepherd wees Ek is baie geïnteresseerd, Jack. Al wat ek het om te begin met is 50,00-100,00, myself, so ek sou belangstel in watter strategieë wat jy gebruik word, en hoe jy dit doen. Dankie vir die kommentaar, eintlik jou kommentaar oor die maak van handel eenvoudig. Dit is werklik wat Wenners Edge Trading is alles oor, so moet asseblief uithang en geniet die artikels. As jy al ooit enige hulp nodig het, ons is net 'n kwessie weg via kommentaar of e-pos. P. s. Ons is vry ons eenvoudige handel paneelbord in die volgende maand of so. Klink soos 'n mal rit. Nie die sinvolle forex manier, maar pret en net mal genoeg is om te werk. Voel gelukkig ek glo dit klink soos 'n groot geleentheid, veral vir mense wat nie t het 'n baie van die begin kapitaal. Ek sal vorentoe kyk na die aanhoor van jou volgende stappe. Ek is so bly jy aangeraak dit vir 1 hoofrede: Amerikaners, en almal wat dit betref, moet persoonlik verantwoordelikheid neem vir hul eie finansiële welstand te neem. Tydperk. NIE afhanklikheid van die regering, maar afhanklikheid van finansiële slim en dus te belê. Die ideaal is, ek wens jou 'n eenvoudige stelsel van aanwysers of eiendom sagteware wat jou sal aandui waar om in en wanneer om uit te kry het. Ek wouldn weer begin klein en hoop om dit relatief vinnig sneeubal, en dit is iets wat ek dink baie mense sal dit waardeer. Dit is baie interessant m seker ander ambagte sou ook. Steven, Ons hawe t begin nog as jy sien in die artikel ons sê dat ons net sal probeer hierdie as mense wat belangstel in die volgende saam is. Sodra ons bevestiging sal ons 'n myfxbook rekening sowel kry as deel van die strategie wat Jack gaan gebruik. So ek neem dit jou belangstelling Dankie vir spring in hier. Eintlik ja ons leer veilige en gesonde handel beginsels in forex en ons werklik glo in hulle. Ons glo egter ook dat diversifikasie is belangrik en dat handelaars lae risiko rekeninge sowel as 'n hoë risiko moet hê. Met dit gesê het dit is moontlik om fondse in gevaar rekening hoë na 'n risiko rekening laag. Onthou net as Jack sê hy is besig met 'n eksperiment met 'n lae begin kapitaal. Eksperimente in die handel is ook uiters belangrik solank jy jou toets metodes opstel vooruit. Ek hoop hierdie pos is 'n volledige parodie van die vloed van spam wat deur my inboks op 'n daaglikse basis kom, maar as dit so is, moet jy jou skryfstyl te verfyn om dit meer duidelik te maak, want ek m met 'n harde tyd te vertel vir seker. (Of miskien is ek net nodig het om los te maak 'n bietjie.) En as dit nie, en jy nuuskierig m oor hoe jy 'n boodskap het hier, want die tema van jou post is totaal in teenstelling met alles Wenners Edge Trading is onderrig. Ek hoop hierdie pos is 'n volledige parodie van die vloed van spam wat deur my inboks op 'n daaglikse basis kom, maar as dit so is, moet jy jou skryfstyl te verfyn om dit meer duidelik te maak, want ek m met 'n harde tyd te vertel vir seker. (Of miskien is ek net nodig het om los te maak 'n bietjie.) En as dit nie, en jy nuuskierig m oor hoe jy 'n boodskap het hier, want die tema van jou post is totaal in teenstelling met alles Wenners Edge Trading is onderrig. Disclaimer: Trading Forex op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Ken forex die buitelandse valuta mark, ook bekend as FOREX of FX, is die wêreldwye valuta handel in die mark. Met 'n daaglikse volume van meer as 5300000000000, dit is die grootste en mees opwindende finansiële markte in die wêreld. Of jy verkoop 100 euro te koop Amerikaanse dollars by die lughawe of 'n bank ruil $ 100,000,000 vir die Japannese jen met 'n ander bank, albei van hulle is FOREX handel. Die spelers op die forex mark wissel van groot finansiële instellings, besturende miljarde, aan individue handel 'n paar honderd dollar. Tik aanlyn forex Danksy die internet kan jy handel op die forex mark op dieselfde manier as handelaars van die grootste banke en beleggingsfondse. Al wat jy nodig het om te begin is 'n rekenaar met internet toegang en 'n handel rekening met 'n forex makelaar. Hoe forex werk op die forex mark een geldeenheid is verruil vir 'n ander. Die enkele belangrikste ding op die forex mark is die wisselkoers tussen twee geldeenhede ( 'n geldeenheid paar). Jy vyf waarskynlik gesien dit op die nuus: 'n wisselkoers kan baie vinnig verander, soms 'n paar keer per sekonde, sodat daar) en andersom. Hoe kan jy geld maak op die forex mark Hier is 'n voorbeeld van 'n forex handel. Jy besluit om te koop 1 000 € teen die Amerikaanse dollar. Die euro / dollar wisselkoers waarteen jy kan koop op die oomblik is 1,4500 sodat jy betaal 1 450. Later het die euro / dollar wisselkoers waarteen jy euro kan verkoop vir die Amerikaanse dollar is 1,5500. U verkoop u 1 000 en kry 1 550. Nadat begin met 1 450, wat jy nou het 1 550 jy vyf het 'n wins van 100 Alternatiewelik, die euro / dollar wisselkoers waarteen jy euro kan verkoop vir die Amerikaanse dollar is 1,3500. U verkoop u 1 000 en kry 1 350. Nadat begin met 1 450, wat jy nou het 1 350 jy vyf 'n verlies van 100 Dit is hoe geld gemaak word of verlore op die forex mark gemaak. As jy kyk na die FOREX aanhalings op jou verhandelingsplatform sal jy sien dat daar 2 pryse vir elke geldeenheid paar. Een daarvan is die prys waarteen jy kan koop, waarna verwys word as die vra prys, en die ander is die prys waarteen jy kan verkoop, waarna verwys word as die bodprys. Die verskil tussen die twee pryse is bekend as die verspreiding. Die vra prys is altyd hoër as die bodprys. As jou forex makelaar bied hefboom van 1: 100, kan jy handel met 100 keer meer geld as jou deposito. Dit beteken dat as jy wil 100 000 euro / dollar koop jy net nodig het om 1 000 euro met hierdie hefboom kan jy 'n standpunt in te neem met 100 keer groter waarde, wat lei tot 100 keer groter winste of verliese, dus groot sorg vereis wanneer die plasing van jou handel. Maak jou eerste FOREX handel te begin kan jy kry 'n gratis praktyk rekening en teken in. Haal dan 'n geldeenheid paar (bv euro / dollar), kies 'n hoeveelheid en druk die koop knoppie as jy dink die waarde sal styg. Nou is jy 'n handelaar in 'n mark wat gebruik word deur miljoene mense regoor die wêreld. Jy sal geld verdien as die euro / dollar prys styg, en verloor as dit gaan. Kyk bietjie na jou huidige wins of verlies in die posisies venster oop. Jy kan hierdie posisie so lank as wat jy wil hou. En as jy nie meer wil om jou posisie te hou, net maak jou handel deur te druk op die X-knoppie in die poste venster oop. Lang en kort ambagte In die bogenoemde voorbeeld, ons is seker dat die euro sal optrek teen die dollar, sodat ons gekoop euro / dollar hoop om dit later te verkoop teen 'n hoër prys. Dit staan ​​bekend as 'n lang posisie. Maar wat as ons verwag dat die euro sal gaan teen die dollar Wel, dan is die teenoorgestelde doen jy - jy verkoop die euro / dollar in die verwagting dat dit goedkoper op 'n later tyd te koop. Die kort handel in staat stel om voordeel te trek indien die wisselkoers af gaan. Gereed om te begin Dit is gratis en duur net 30 sekondes Handel geldeenhede, Gold, Olie en CFD's in jou leser. E-pos: info trading212 Phone: (44) 20 3769 9897 CFD's is aged produkte. CFD handel mag nie geskik wees vir almal en kan lei tot die verlies van al jou kapitaal, so maak asseblief seker dat jy die risiko's wat betrokke is ten volle verstaan. Lees meer . Trading 212 is 'n handelsnaam van avus Capital UK Ltd en avus Capital Ltd avus Capital UK Ltd. geregistreer in Engeland en Wallis (Register nommer 8590005). Avus Capital UK Ltd gemagtig en gereguleer word deur die afneem Owerheid Finansiële (Register nommer 609146). Avus Capital Ltd geregistreer in Bulgarye (Register nommer 201659500). Avus Capital Ltd gemagtig en gereguleer word deur die Toesig Kommissie Finansiële (Registreer aantal RG-03-0237). Die inligting op hierdie webtuiste is nie gerig op inwoners van die Verenigde State en is nie bedoel vir verspreiding aan, of gebruik deur enige persoon in enige land of jurisdiksie waar sodanige verspreiding of gebruik in stryd met die plaaslike wetgewing of regulasie sou wees. 2006 - 2016 avus Capital Ltd Alle regte voorbehou Trading CFD's behels 'n hoë risiko van verlies. Handelaar-Info - Forex Trading - Stock Market Trading - Forex skraping Systems - Forex outomatiese forex aanwyser Forex Trend Seine Maklik Wins. Die forex aanwyser gee die seine oor die tendens verander. Groen sirkel - lomp tendens, rooi - lomp. Baie Maklik Forex aanwyser Handel Die Forex mark met 'n MT4 aanwyser en maklik Wins System begin om geld nou kan jy maak meer as 500 per dag handel die forex mark 1) Vermaak wat die kopers tevredenheid. 2) ONS bindend waarborge 3) Bewys van inkomste (Paypal) 4) ONS geverifieer Paypal status - Verified 5) Ons 24 uur kliënte diens ondersteuning 6) Algemene vrae (antwoord). Ons is trots op ons terugvoer. Indien u enige vrae of navrae gekry het, Don t huiwer om ons te kontak


No comments:

Post a Comment