Friday, September 9, 2016

Eva Online Trading System

Daar is 'n hele leër van maniere om ISK maak in EVE met min of geen moeite. Persoonlik die beste en mees winsgewende manier om miljarde EVE ISK, met die minste hoeveelheid moeite te maak, is deur middel van EVE Online Trading. Die inligting in my EVE Trading gids is ontwerp om jou miljarde EVE ISK met 'n minimale inspanning te maak. Dit EVE Trading gids is gebaseer op my persoonlike mening, ervaring en die konsolidasie van die beste inligting huidiglik beskikbaar. Eintlik suksesvolle EVE Trading kom neer op die koop van goedkoop en verkoop hoog, terwyl net sit in 'n stasie. Dit neem min moeite afgesien van die leer van die mark, die tydsberekening van jou koop en verkoop, en die verhoging van jou wins deur die kies van die regte vaardighede. Hierdie eenvoudige taktiek werk in alle ekonomie gedryf MMO se en die werklike lewe ook. Ek het baie EVE ISK maak handel truuks van die rykste EVE spelers tot dusver geleer het, kan hulle 'n bietjie uit jou ervarings en menings verskil, maar hulle werk, en baie goed werk. Ek sê altyd. Ek bekendmaking van my persoonlike, nou bewaarde geheime vir jou om te gebruik. Sommige van die baie geheime en winsgewende tegnieke wat ek gebruik cant hier geopenbaar word as gevolg van kopiereg en wetlike beperkings. Ek kan jou egter vertel wie en waar ek hierdie uit, en raai wat jy my EVE Billionaire Review lees vandag, klik hier. Stap 1) Skep 'n EVE Online Trading karakter / Alt Neem asseblief kennis dat dit nie 'n noodsaaklike vereiste vir 'n handelaar te bou. Ek maak steeds ernstige geld op my karakter en ek konsentreer op teen vaardighede as ek veg hope meer pret. Ja, jy 'n groter treffer te neem in makelaarsfooie maar jy nog tonne en tonne van ISK maak met baie min moeite. As jy wil volle handelaar gaan die volgende inligting het betrekking op die belangrikste vaardighede ens wat jy moet gebruik. Watter eienskappe wat jy nodig het Charisma: 'n karakter se aantreklikheid vir ander. 'N Hoë charisma kenmerk help in alle handelinge met agente en korporasies. Wilskrag: (meer sekondêre) Die rit en vasberadenheid nuttig vir bevelvoerders, grootliks die verbetering van hul leierseienskappe. Memory: (meer sekondêre) Die vermoë om data vinnig en doeltreffend op te slaan en haal sodoende komplekse en herhalende aktiwiteite, soos die vervaardiging en produksie, makliker om te presteer. Maak seker dat jy 'n hoë charisma is die nommer 1 doel vir enige handelaar. Dit direkte invloed op hoe vinnig jy die vaardighede wat jy nodig het om biljoene te maak deur trading. Try na te streef vir aansienlik hoë charisma kan bemeester, met wilskrag en Memory gesamentlike tweede aangesien dit dikwels sekondêre eienskappe vir jou vaardighede en soms primêre. Memory kan baie belangrik wees as jy gaan in swaar vervaardiging. Watter vaardighede om Pick Rekeningkunde: vaardigheid op weg kwadratuur die kans en eindig van saketransaksies, die behoud van die tjek boeke styf. Elke vlak van vaardigheid verminder transaksie belasting met 10. Primêre Kenmerk: Charisma Broker Betrekkinge: vaardigheid op ry af markverwante koste. Elke vlak van vaardigheid verleen 'n 5 verlaging in die koste verbonde aan die oprigting van 'n mark orde, wat gewoonlik tot 1 van die bevel is staan ​​teenoor die eienaar van die stasie waar die bevel aangegaan kom. Kontrakterende: Hierdie vaardigheid kan jy formele ooreenkomste met ander karakters te skep. Vir elke vlak van hierdie vaardigheid die aantal uitstaande kontrakte is met vier (tot 'n maksimum van 21 op vlak 5) Corporation Kontrakterende: Jy is vertroud met die verwikkeldheid van die formalisering van kontrakte tussen jou korporasie en ander entiteite. Vir elke vlak van hierdie vaardigheid die aantal gelyktydige korporasie / alliansie kontrakte jy namens jou korporasie is met 10 tot 'n maksimum van 60. Daytrading: Laat vir afgeleë verandering van koop en verkoop bestellings. Elke vlak van vaardigheid verhoog die reeks waarteen bestellings kan verander. Vlak 1 maak voorsiening vir die wysiging van bestellings binne dieselfde sonnestelsel, vlak 2 strek die reeks om stelsels binne 5 spronge, en elke daaropvolgende vlak verdubbel dit dan. Vlak 5 maak voorsiening vir die mark ten einde verandering op enige plek binne die huidige streek. Bemarking: Vaardigheid by die verkoop van items afstand. Elke vlak verhoog die omvang van die verkoper om die item wat verkoop word. Vlak 1 maak voorsiening vir die verkoop van items binne dieselfde sonnestelsel, vlak 2 strek die reeks om stelsels binne 5 spronge, en elke daaropvolgende vlak verdubbel dit dan. Vlak 5 maak voorsiening vir die verkoop van items geleë op enige plek binne die huidige streek. Verkryging: vaardigheid op die plaas afgeleë bestellings te koop op die mark. Vlak 1 maak voorsiening vir die plasing van bestellings binne dieselfde sonnestelsel, vlak 2 strek die reeks om stelsels binne 5 spronge, en elke daaropvolgende vlak verdubbel dit dan. Vlak 5 maak voorsiening vir die plasing van afgeleë bestellings koop op enige plek binne die huidige streek. Retail: Die vermoë om die mark bedrywighede te organiseer en te bestuur. Elke vlak verhoog die limiet van 'n aktiewe bestellings deur 8. Handel: Kennis van die mark en vaardigheid ten manipuleer nie. Aktiewe koop / verkoop orde limiet verhoog deur 4 per vlak van vaardigheid. Tycoon: Die vermoë om te organiseer en te bestuur ultra grootskaalse mark bedrywighede. Elke vlak verhoog die limiet van 'n aktiewe bestellings deur 32. Sigbaarheid: Vaardigheid in die verkryging van produkte afstand. Elke vlak van vaardigheid verhoog jou remote koop orde reeks. Vlak 1 maak voorsiening vir die binne dieselfde sonnestelsel plasing van koop bestellings, vlak 2 strek die reeks om stelsels binne 5 spronge, en elke daaropvolgende vlak verdubbel dit dan. Vlak 5 maak voorsiening vir 'n volle plaaslike reeks. Wholesale: Die vermoë om grootskaalse mark bedrywighede te organiseer en te bestuur. Elke vlak verhoog die limiet van 'n aktiewe bestellings deur 16. Marge Trading: Die vermoë om potensieel riskante beleggings werk in jou guns tel. Elke vlak van vaardigheid verminder die persentasie van ISK geplaas in die mark borg wanneer jy koop bestellings. Begin met 'n borg persentasie van 100 op Vlak 0 (onopgeleide vaardigheid), elke vaardigheidsvlak kumulatief verminder die persentasie met 25. Vir 'n maksimum verlaging van ongeveer 24 totaal borg op vlak 5. Stap 2) Leer wanneer om te koop en wanneer om te verkoop as jy speel al EVE vir 'n geruime tyd sal jy reeds weet naweke (dws Vrydag tot Sondag) het 'n baie EVE handel aktiwiteit. Die aand is ideaal vir winskopies as gevolg van die aantal aktiewe gebruikers en mense surf die markte spelers is altyd hul mededingers insnyding wat pryse laat neerdaal. (Let wel feestelike vakansie, ens is altyd goed vir geleenthede) weer as gevolg van die aktiwiteit naweke is nie sleg nie, maar ek sal probeer en hou om jou besittings baie vroeg in die môre na die massiewe invloei van speler bestellings te klop. Ek persoonlik gebruik laat aande en vroegoggend deur die week (Maandag tot Vrydag) vir die beste resultate. Stap 3) Ondersoek die mark Doen jou huiswerk Ek persoonlik beveel moet jy 'n besige stasie te vind en sit styf met jou handel karakter. Ek Don t regtig sien dit as lewensvatbaar eers baie later jou EVE Trading loopbaan. So vind 'n besige stasie, sit styf en doen navorsing oor die mark. Neem jou tyd ( 'n paar dae tot 'n week ten minste van navorsing), kyk deur die geskiedenis van die koop en verkoop bestellings, kry 'n gevoel vir wat verkoop en wat nie, meet die gemiddelde pryse vir produkte, items, ens en begin om hierdie inligting aan te teken. Neem jou tyd, 'n paar dae tot 'n week ten minste. As jy 'n paar items wat jy dink dalk die moeite werd om die handel te vind, neem 'n vinnige check op die volume wat verkoop word per dag. Om dit te doen gaan in die prys geskiedenis skerm en kyk na die tafel. Maak seker dit is gesorteer volgens datum met die nuutste datum is aan die bokant. Vermenigvuldig die gemiddelde prys per dag tot die gemiddelde volume per dag. 'N Reël as hul isnt ten minste 1 biljoen ISK gaan deur die item elke dag, dit is nie die moeite werd om ernstig handel. Maar as jou net begin jy kan ernstig hierdie bedrag verminder. Om eerlik te wees, in EVE handel, as jy sien 'n goeie winsgrens, gee dit 'n probeer. Stap 4) begin handel Wat jy soek begin goedkoop, kry jouself begin op iets kleins in die omgewing van 1000 tot 'n paar duisend ISK per eenheid. Gaan na die mark Sorteer volgens jou gekose item sodat jy die hoogste bestellings koop en laagste verkoop bestellings aan die bokant van hul lyste. (Dit n goeie idee om te begin met vaardigheid boeke, of missiele) Maak seker daar is 'n ordentlike volume van verkope van jou gekose item (jy kan dit doen op soek in die prys geskiedenis koop, as reël ek verander om tafel af en kyk na laaste 6 maande) Wat winsmarge is daar tussen die hoogste koop orde en laagste verkoop orde (bv die hoogste koop bestelling per eenheid kan in kom by 3000 ISK, met die laagste verkoop ten einde by 6000 ISK 100 wins. So koop 25 by 3000 sal kos jou 75000, maar hulle verkoop teen 6000 sal jy 150000 terugkeer en 75k wins gee). Maklik ISK as jy klaar is reg. (Jy kan nie dink mense sal verkoop om die koop bestellings maar jy is verkeerd, glo my hulle doen) Wenk: Plaas te koop bestellings 0,01 bokant die hoogste, probeer verseker dat jy bly op die top as mense sal probeer om jou te klop ( jy kan bly op die top deur eenvoudig jou bestelling verander vanaf die einde skerm). Spoel en herhaal Hou op die top van die mark te doen jou navorsing Don t laat jou bestellings ongemoniteerde (EVE handel kan duur wees as die mark swaai) Meer punte om te onthou Onthou wat jy hoef te makelaarsfooie en die verkope belasting in ag te neem. Met geen vaardigheid in makelaar verhoudings of rekeningkunde, hierdie skeer 3 uit jou wins. Met makelaar verhoudings 5 ​​en Rekeningkunde 5, jy skeer 2 van die wins. Met 'n groot punteleer, makelaar verhoudings 5, rekeningkunde 5, neem 1 van die wins. Die verskil tussen 3 en 1 is groot wanneer jy te doen het met 'n hoë-volume goedere oor 'n lang tydperk van die tyd. Onthou jy nie t moet weet hurk oor die items jou beurs in (afgesien van die winsmarge en volume: D) Gebruik jou beursie vir orde bestuur Gebruik die quickbar van die skerm mark te beweeg tussen items. Slaan aansienlike tyd beweeg tussen items en die wysiging van bestellings. Om 'n item om die quickbar voeg, regs kliek op die skerm mark en klik voeg item quickbar. Don t vergeet om te kyk na my resensie van EVE Billionaire, Klik Hier EVE Online -,,. ,. (77) - 75 77 30. (4006) - 84 4006 EVE Online - Core Starter Pack. EVE stoom 4 2013 - EVE Online. Plex, EVE Online Starter Pack stoom 4 2013. , Starter Pack, stoom. Stoom. EVE Online - Premium Edition EVE Online 7 Hallo Competitive Pilots Met die Alliance lid afgesnyde vir spanne wat wil deelneem in Alliance Toernooi XIV nou geslaag, ons in staat is om die ruleset vir vanjaar se kompetisie te openbaar. Daar is 'n paar veranderinge van verlede jaar, met die belangrikste veranderinge hieronder opgesom en die volle ruleset volgende. Neem asseblief kennis dat hierdie ruleset kan verander voordat die toernooi begin. Enige sodanige aankondiging sal gemaak word op die vooraand Alliansie Toernooi Besprekingsforum. so maak seker jy bly kyk nie. Groot veranderinge van AT13: Skakel om 10 vlieëniers in plaas van 12 Punt waarde veranderinge te vergoed vir 'n verandering in span groottes: Rou punt verhoog na romp slagskip, Battlecruiser heuwels, T3 Cruisers, Hictors, Logistiek (T1 en T2) toe - vir T1 Cruisers - 2 punte vir alle Bloed Raider skepe Bekendstelling van T2 Logistiek fregatte op 5 punte, met twee toegelaat per wedstryd net soos T1 Logi fregatte Full verbod cap oordrag perk van een WDFG (unieke Swaar Interdictor warp disruptor) per skip Banning MJFG (unieke Command Ship Mikro Jump Drive) disallowing hoë-end seerower ammunisie disallowing T2 herstel darren die res van die reëls wat jy sal in staat wees om te vind op die bladsy reëls in die Gemeenskap portaal. Aanmeldingen is oop vanaf hierdie dev blog, en voornemende spanne kan hul alliansie eksekuteur vorm invul. Aanmeldingen is oop tot die 22ste Julie by 23: 59UTC. Ons sal bied posisies in 'n soortgelyke manier om verlede jaar: die top 14 spanne sal 'n opsie om te koop in die toernooi aangebied word direk, sal 42 poste beskikbaar in die ewekansige trekking wees, en die oorblywende 8 sal aangebied word in 'n geheime veiling . Dit gee 'n totaal van 64 spanne. Inskrywingsgeld vir spanne koop in direk en die ewekansige trekking is 5 Plex, en die geheime veiling sal weer net oop vir spanne wat reeds die ewekansige trekking ingeskryf wees. Die trekking vind plaas op 26 Julie met die resultate dieselfde dag aangekondig, en die veiling sal plaasvind tussen die 27ste en die 29ste van Julie. Loting hakies Vanjaar sal ons saai die hakies in 'n soortgelyke manier as om BY XIII met 'n paar klein veranderinge: Spanne sal gekeur in 'n standaard 64-span dubbel uitskakeling bracket Enige spanne wat 'n buy-in wat gebruik word vir die plasing in die top 14 sal gekeur in die volgorde waarin hulle is in Alliance Toernooi XIII geplaas. Byvoorbeeld, as 13 spanne te koop in en die 9de geplaas span nie, die spanne wat die 10de plek en laer gekom sou almal gekeur 9-13 in die orde van hul plasing in Alliance Toernooi XII. Spanne gekies deur die ewekansige trekking en geheime veiling sal lukraak gekeurde in alle oorblywende posisies deur 'n tweede trekking As jy belangstel in kommentator weer maar hawe t u belangstelling nog, weer ons nog die aanvaarding van aansoeke ingedien totdat 11 Julie. Check uit die vroeëre aankondiging blog vir meer besonderhede. Soos altyd, ons hoop jy weer so opgewonde vir die toernooi vanjaar. As jy enige ander vrae wat jy kan voel vry om hulle te vra in die kommentaar draad, of kom besoek ons ​​in die vooraand Alliansie Toernooi Besprekingsforum voel. En onthou: die beste skip, is kampioenskap. Namens die toernooi span: 20 TLDR: - A spel so diep, met 'n ongelooflike meganika wat eintlik 'n monument vir beide kapitalisme en basiese menslike instink. Dit is 'n sosiologie verdrag op sigself, en ten minste 'n papier werd daarop sou wees. - Mark is die mees gevorderde in die hele spel wêreld. - Chronophage Soos die hel. maar die meeste van die tyd kan bestee word iets anders doen. - Frustrating Vir nuwe spelers b / COF hoeveelheid inligting. Maar 'n nuwe handleiding, hernu koppelvlak en nuttige korporasies kom om die probleem te beperk sonder die skoonmaak van dit tho. - Variety Van rolle kan jy - Human interaksies net beperk deur ons eie verbeelding - Gameplay kan 'n bietjie van dinamika gebruik te speel, maar in die groot veldslae individuele vaardigheid is bloot nutteloos. Teamplay, voorbereiding, en die keuse van die tyd en die plek vir die stryd met die regte fokus is die essensie van PvP - Pve pret by hoër lvls. - Plexes Ek dink ek sal begin met 'n groot probleem vir nuwe spelers, wat hulle eintlik het bang om die punt van die ophou vroeg. Eva aanlyn is 'n kolossale werk, met 'n obliterating waterval van inligting wat jy nodig het om in gedagte te hou. Óf jy begin hou notas van die begin af of jy weer gaan vergeet die derde dag, want jy vyf is oorval deur tweede dag oorvloed van intel. That is eintlik beide awesome en frightning. Oor wat, die ou handleiding eerlik het nt help veel: Dit was slordig, nie altyd duidelik nie altyd insiggewend, en as jy nt n paar missies het gelees kan jy alles u moes verloor. Ek m dink oor 'n missie wat jou 'n skip gegee het vir die eintlike doel van die verloor dit om PVE Pirates. As jy het nt lees dat u moes skip verander, want dit is wat jy mooi geskroef. Gebeur so baie kere wat jy kan t dink. Met die swak ouens te bly het nt altyd werk. Aangesien hierdie spel kan jy wees W / E jy wil wees. Pirate PVP, handel deskundige, industriële deskundige, mynbou monster, scout en vele ander, handleiding wat nodig is om die basiese beginsels vir die meerderheid van die moontlike rolle dek. Wel, uiteindelik het hulle 'n ordentlike een nou, so bang spelers kan terug gaan om dit klaar te gee 'n skoot omdat dit doen wat s verwag daaruit. Selfs koppelvlak is verfyn 'n bietjie, net genoeg opvallend te wees, en dit is goeie nuus. 'N Tweede punt werd praat vir nuwelinge is die gemeenskap. Oor wat, besef Eva gemeenskap wat hulle nodig het nuwe spelers om die spel lewende hou, en baie van hulle geskep korporasies gefokus op help beginners. Dit is duidelik dat sommige van hulle is minder doeltreffend en gefokus is as ander, maar in hierdie geval is daar een wat jy mis kan t: Eva Universiteit. Hulle her reuse, wat kan beteken hulle kan t hul aandag te fokus op die enkele speler soveel as 'n kleiner een, maar jy weer seker jy weer gaan haal ten minste die basiese beginsels, en jy sal vind iemand om mee te gesels op elke uur van die dag / nag. Noudat ons vyf het die spel het 'n beter vir nuwe spelers, D Ek wil om te hou gee jou wenke oor wat sou kom vir jou wanneer jy die basiese beginsels geleer. Navorsing byvoorbeeld, wat jou brood en botter sal wees tydens jou hele ervaring. Altho die spel gee jou die geleentheid om te kies jou ras en agtergrond, gee jou 'n idee van watter tipe skepe en wapens wat jy moet gebruik, hierdie keuses is nie finaal. Inderdaad, te danke aan die navorsing stelsel, kan jy besluit om 'n Caldari karakter te speel b / c wat jy wil hul voorkoms, terwyl jy ry Amarr skepe en hul wapens omdat jy graag lasers en goeie soek skepe net vir 'n klein verlies aan tyd as gevolg van die aanvanklike navorsing, en dit sal raadsaam om te verander om amarr ten einde beter kanse om jou modules op die mark is daar as Caldari kuit hê. Maar dit is net die begin van dit, want navorsing sal bepaal watter soort skepe jy kan ry, en jy sal in staat wees om te spesialiseer in die rol wat jy wil speel. Guides op klasse, rolle, skepe, en navorsing bestellings is oral beskikbaar. En die wiki is kolossale. Dan. wanneer jy vyf besluit wat jy wil wees in die spel, is die ondersoek reeds gaan, en jy is gereed om die spel wat jy sal nodig het om geld om jou te ondersteun maak speel weer. Doen PVE missies, mynbou, sal handel nie jou eerste keuse as piraterij n hoër vlak van navorsing, skepe en modules dalk nodig het. Maar jy kan eintlik vind ander maniere, soos om 'n muil vir iemand wat wegkruip vir een of ander rede. Met 'n klein en 'n lae vlak skip het jy minder kans van 'n belang van Pirates of enige ander dinge wat jy kan 'n manier om te hefboom oor 'n hoër lvl speler kry om te wees. Die spel is net beperk deur ons eie verbeelding in die handelsektor. En as jy 'n bietjie ongeduldig weer, kan jy verdeelde samenstellingen koop. Verdeelde samenstellingen is speelkans, dat jy kan óf gebruik, voorraad, of te verkoop vir wat 'n loooooooot geld sal wees vir 'n nuwe speler, veel meer as wat 15 € wat jy kan lei om te dink. (In wow € 15 is niks werd nie in vergelyking). En wanneer jy die handel, kan dit baie gevaarlik, en dit is waarom ek genoem die muil ding vroeër. As jy baie verdeelde samenstellingen te verkoop of iewers veilig jy óf die keuse van winging dit waag om die regte geld te verloor, of om te betaal vir 'n escort, of om jou eie weermag het binne die korporasie, of om voorraad. met behulp van 'n baie lae vlak skip vir meer verberging. As die IG mark was nt ongelooflike genoeg vir dit is tyd, verdeelde samenstellingen en IRL bruikbare geld het dit selfs beter te presteer. Dom pryse is beperk b / c is daar altyd iemand wat dit sal verkoop vir iets minder, as gevolg van die dringendheid faktor, en so baie ander relevante dinge soos skaalvoordele wat die mark lei tot die beste presteerder in enige MMO en spel oor die algemeen. Met al hierdie dinge, kan jy gleen uit die konteks dat vooraand aanlyn lyk soos 'n oormatig tydrowend spel. Dit is. Chronophage soos die hel. Sommige navorsing oor te neem dae, weke, en selfs maande klaar wees. Mynbou jy geheel vrag kapasiteit neem ure, afhangende van die gehalte van die mynbou-module en vanselfsprekend die volume van jou vrag. Maar dit s beteken dat manier. Jy kan speel terwyl die ondersoek, selfs aan die slaap raak of ophou speel vir 'n week, en die navorsing gedoen gaan word, selfs as jy nie weer geteken. En dit nie die geval is kommer baie nuwe spelers, soos die eerste vlakke van navorsing is baie vinnig. Soos vir mynbou, goed, jy kan gaan slaap, ek is nie seker oor die meld deel tho. Maar weereens, as 'n nuwe speler wat jy don t het die mynbou-monsters, en jou vrag sal redelik vinnig vol wees. En ten slotte Ek wil graag PVE noem. PVP, en spel-verwante hersiening. Soos vir PVE, baie spelers soos dit soos dit is. Ek persoonlik dink dat dit as 'n bietjie vervelig sedert die spel self is nt baie dinamies. Maar in die hoogste vlak ek weet dit raak baie moeiliker, en jy weer oorval selfs met 'n eervol stadige spel. Vir almal wat dink elite gevaarlik, of speel vooraand met 'n joystick, jammer Bros, vergeet nie. Eva is oor aktiveer die regte modules op die regte tyd, as energie verbruik, en jy het baie van hulle, torings ingesluit. Maar ek dink as jy ok met daardie soort van die spel weer, op die punt om 'n ongelooflike spel ontdek jy weer. Ek m redelik seker in skaak ridders Don t neight en torings Don t skiet vuurballe as jy dit beweeg. Tog, dit is nog steeds een van die mees gevorderde speletjies in die wêreld. PvP is waarskynlik die mees opwindende deel van vooraand aanlyn. alleen PvPing kan pret wees, maar die beste deel is duidelik in groep. Corp vs Corp, Pirates vs mynwerkers en hul escort, die vernietiging van ekonomiese, industriële en navorsing stasies vyand se produksie verswak terwyl jy wag vir die finale slag is eintlik net bietjie voorbeelde in die wye verskeidenheid van taktiek en strategieë wat jy kan gebruik in die spel . Terwyl die spel weliswaar snaakser, meer dinamiese kan wees, wanneer jy hierdie ontmoetings deelneem, wat is net die laaste ding wat jy dink oor as jy besef individuele vaardigheid in 'n groot stryd sal nooit genoeg wees nie. Pinning hulle op die regte plek, op die regte tyd, met voldoende modules om hulle te pen, stadig hulle suig uit hul skilde, met voldoende magte en teamplay is die essensie van pvp. : 25 Don t Kry hierdie wedstryd op stoom. Na jou rekening permantly gekoppel aan stoom is 'n pyn in die. Gaan net op Amazon of ander geregistreerde webwerwe om 'n inskrywing te koop. Gaan in Eva jy dit verstaan ​​is nie net nog 'n videogame, dit is werklik 'n stokperdjie. Hier is 'n paar dinge wat ek kan opklaar vir spelers. ------------------------------------------------- Eva gebruik van 'n vaardigheid tou om vaardighede op te lei eerder as die tradisionele nivellering. Jy hoef net te sit in die vaardighede wat jy wil op te lei en laat keer doen dit is ding. Die vaardigheid tou is nou 1 jaar lank of 50 vaardighede in totaal. Oor die algemeen jy gaan om in te vul 50 vaardighede eerder as 1 jaar. Daar is nou dinge genoem vaardigheid inspuiters en trekkers wat u toelaat om skillpoints spuit om die vaardigheid vinniger leer. Jy kan óf koop 'n injector van die mark of 'n ander speler, of as jy 'n oopsies maak dat jy kan 'n extractor koop (wat goedkoper is) te onttrek die vaardigheid punte en sit dit in meer bruikbare vaardighede. Meer oor hierdie later. Vir 'n rukkie nou is daar 'n stelsel genaamd Plex, ook bekend as 'n vlieëniers lisensie uitbreiding wat 'n character item wat jy kan gebruik om 'n maand by jou speelkans. Hierdie item gekoop kan word met die regte geld (20) of met character geld (ISK) teen wisselende pryse. Die spel se mark is heeltemal oop vir manipulasie, maar 'n samestelling is min of meer rondom 800m-1b ISK. As jy koop met die regte geld wat jy kan dit verkoop op die mark om 'n vinnige som van kontant te kry, of jy kan dit koop met in 'n spel geld om jou inskrywing te brei. Daar is geen manier om ISK neem en draai dit om die regte geld sonder om te breek die reëls of wette. Baie mense wat Don t speel Eva van mening dat dit maar selfs as jy die grootste skepe te koop op die mark wat jy kan maklik vermoor deur iemand wat iets soos 'n fregat wat is die kleinste. Op die top van hierdie is daar 'n in 'n spel winkel sowel. Jy kan Aurum, die premie geldeenheid, koop om streng te koop skoonheidsmiddels, 'n item wat jou toelaat om 'n multi trein karakters (jy kan 3 in totaal) vir 'n maand, of die aankoop van die vorige gesê vaardigheid trekkers. Maar al hierdie dinge kan gekoop word met die standaard geldeenheid. Dit eenvoudig net verhoog die Eva ekonomie verder. ------------------------------------------------- Ek m gaan al die nuwe spelers adviseren om dadelik te vind 'n hoë-sek maat en leer die toue. Eva is 'n ingewikkelde spel en sal baie ure neem om te verstaan, maar wanneer jy 'n goeie idee van hoe die spel werk sal jy die meeste pret speel van 'n spel ooit. Soos ek voorheen te verklaar, Don t maar hierdie wedstryd op stoom, het ek 'n ekstra rekening te gebruik op hier en dit was 'n volledige pyn in die om te bestuur. Vlieg veilig 07 Crossing Zebras. Eva Online nuus en analise Ontginning woede Pay-To-Win altyd 'n baie sensitiewe onderwerp onder die vooraand speler gemeenskap is. CCP het 'n wedstryd wat geen slyp het vereis dat ervaring punte te verkry nie, maar op dieselfde tyd, om te groei in EVE beteken 'n langtermyn-verbintenis. Vir 'n inskrywing-gebaseerde spel, dit was innoverende. Zero Punktuasie kan pret van die feit dat Eva beloon vir dit nie speel nie, maar in 'n tyd toe die World of Warcraft vroeër MMOs het die bar vasgestel op te dwing spelers om te gaan deur middel van herhalende gaste net om te vorder in vlakke, CCP het 'n geheel en al nuwe idee. In besigheid terme was dit ook slim. Na alles, terwyl jy nie mag hê om mind-numbing PVE doen, jy het nog steeds te hou jou inskrywing te betaal as jy wou meer vaardighede te verkry. Trouens, jy was dit vir die lang-afstand baie meer as 'n klassieke maal MMO. 'N Tiener met veel vrye tyd op hul hande en min sosiale lewe te van praat kan redelik vinnig bevorder as vaardigheid vordering is gebaseer op XP slyp. 'N volwassene met 'n werk, 'n familie, en 'n verband sou onvermydelik val agter. In EVE moet jy jou inskrywing aan jou skillpoints kry hou, en dat speelveld was vlak in die raad met die effense voordeel ekstra ISK verleen die speler, want hulle kan koop kenmerk verbetering inplantings wat leer spoed effens te verhoog. Tyd was wat spelers moes sink in EVE ten einde beter, meer uitdruklik inskrywing tyd geword. Op 'n persoonlike vlak is ek baie aan boord met hierdie. EVE is 'n komplekse spel, en ek het aangevoer voor dat die tyd wat dit neem om skillpoints verkry wedstryde in breë beroertes met die tyd wat dit neem om 'n greep op hoe die spel werk te kry. Daar was, en steeds is, 'n paar onnodige beperkings op die stelsel al is. Sommige is verwyder. Leervaardighede wat gebruik word om een ​​van die grootste padblokkades op die pad na werklike vordering wees, en hulle gelukkig verby. Onlangs CCP het die begin vaardigheidsvlakke, wat ook 'n goeie ding in my opinie, want dikwels die basiese gepaste vaardighede te voorkom spelers behoorlik vlieg selfs die mees basiese skepe verhoog. Daar is nog potensiaal vir verandering daar, soos die voorstel 'n paar mense gemaak om basiese gepaste vaardighede heeltemal verwyder soos Mechanics of Power Grid Management. Op die ou end, ten spyte van tekortkominge, die vaardigheid vordering stelsel Eva bly 'n interessante konsep wat goed pas by die spel se aard, maar dit is nie almal se koppie tee. Die karakter en die basaar Maak nie saak hoeveel ek en ander kan saamstem met die vaardigheid vordering stelsel van Eva, was dit altyd 'n raaisel en afskrikmiddel faktor vir baie ander wat gebruik is om 'n meer klassieke benadering in MMO vordering. Vir diegene, die karakter Bazaar aangebied om 'n uitweg. Hetsy deur die maal ISK as 'n idioot of deur die betaling van RL geld vir Plex. was dit moontlik om die ISK wat nodig is vir die aankoop van 'n hoë-skillpoint karakter kry. Natuurlik, in 'n spel soos Eva was dit 'n bedenklike plan van aksie op sy beste, en die killboards is besaai met die lossmails van mense wat vir Alts wat kan inpas en vlieg skepe die speler het geen ondervinding met betaal. 'N Mens hoef nie net te koop vaardigheid te speel Eva, maak nie saak hoe hoog die skillpoints vlakke is. Tog, die karakter Bazaar bly gewild en algemeen gebruik, nie net deur nuwer spelers wat wou hul loopbaan te jump start in Eva, maar ook deur diegene wat gespesialiseerde Alts wou vir verskillende doeleindes. Met verloop van tyd, die opleiding van sulke gespesialiseerde Alts en verkoop hulle het 'n winsgewende besigheid vir ouer spelers. Met die Februarie 2016 kol, kry ons 'n heel nuwe manier van omgaan met die kwessies van tyd-gebaseerde vaardigheid vordering: Die vaardigheid Trading System. Jy kan die besonderhede daaroor in hierdie devblog en die pleister notas te lees. maar die betrokke TL DR kom op die volgende: Dit is moontlik vir elke karakter met 'n minimum van 5,5 miljoen in vaardighede om skillpoints onttrek en te verpak nie. Die vaardigheid Uitswaaiers kos Aurum wat net gekoop kan word met RL geld of deur die uitruil van Plex vir dit. Hulle kan ook verkoop vir ISK op die in-game mark. Vaardigheid Inspuiters verkoop kan word op die in-game mark vir ISK. Die skillpoints wat verkry word uit inspuiters het 'n verminderde opbrengs. Hoe hoër jou hoeveelheid skillpoints, hoe minder jy van 'n vaardigheid injection. Dit is 'n buigsame stelsel wat 'n aantal aantreklike keuses bied: Spelers kan onnodige skillpoints uittreksel uit rekeninge wat hulle het. Byvoorbeeld, as al wat hulle doen is PvP, hulle don t moet die mynbou vaardighede opgelei tydens die tutoriaal. Spelers kan hul lae-vaardigheid karakters pas volgens hul wense. Dit is nie meer nodig om te treil deur die karakter basaar vir 'n karakter met die presiese stel vaardighede wat nodig is. 'N Speler kan net koop vaardigheid inspuiters en versprei die punte soos hulle wil. Ongebruikte Alts kan af gelikwideer om die minimum vlak van 5,5 miljoen punte. 'N alt wat nie vir 'n mededingende prys sal verkoop op die karakter basaar omdat hul vaardighede is nie ideaal, kan steeds gebruik word om die rou skillpoints onttrek en verkoop hulle op die mark. Identiteit behoud. Dit is nie meer nodig om 'n nuwe karakter met 'n geskiedenis wat erg kan besin oor wat jy op 'n manier te koop jy nie t selfs weet, of met 'n naam wat jy didn t kies. Jy kan die nodige skillpoints kry in plaas. Hoekom Die omstredenheid Tot dusver het die positiewe kant van die saak, maar dit wouldn t 'n omstrede debat wees as daar Weren t 'n paar voorbehoude. Om mee te begin, hierdie stelsel vryf baie EVE spelers op die verkeerde manier nie omdat dit te veel voel soos 'n Pay-tot-Win skema. Die logika agter dat redenasie lyk intuïtief. Deur geld te spandeer, kan 'n speler voordeel deur die aankoop van vaardighede wat nodig is vir 'n beter skip of beter bonusse is. Persoonlik sou ek dit al betwis. Ware Pay-To-Win sou impliseer dat daar kragtige items wat slegs kan gekoop word met geld en is anders nie beskikbaar is in die spel. Verder, deur die hier toegepas logika, EVE sou reeds Pay-To-Win met die bestaande stelsels. Na alles, kan ek geld spandeer op Plex, omskep dit tot ISK en dan gaan koop myself 'n beampte fiks alliansie toernooi skip. Soos ek al voorheen al gesê, is sukses in EVE nie net op grond van toerusting en skillpoints. Case in point: Die skip verlies. 'N definitief voorbeeld van 'n speler wat gedink het dat 'n beter toerusting hulle enige stryd sal wen. Geen hoeveelheid ongelooflik oorval in-game items superiour taktiek en uitvoering al kan klop. Wanneer dit kom by leierskap is dit selfs meer waar nie. Nie een van die groot leiers, FCS of solo PvPers van die spel geword wie hulle is as gevolg van die skillpoints en bates wat hulle het. Tog, daar is probleme met hierdie nuwe stelsel, en soos gewoonlik het hulle openbaar op die vlak van 'n groot en ryk in die spel organisasies wat die moontlikheid om die vaardigheid ontginning en spuit werktuigkundige op 'n georganiseerde grootskaalse toe te pas. Karmafleet, Noord Army en pandemie horde is nuwe-speler gefokus groepe wat baie ryk en goed georganiseer ondersteuners het. Vir hul beskermhere sou dit moontlik wees om te neem in 'n nuwe speler, gee hulle skepe en lewer hulle onmiddellik met al die vaardighede wat nodig is om dit te gebruik. Op sigself dat doesn t verskyn as 'n slegte ding, maar dit vererger 'n probleem Ek het al dikwels uitgewys as problematies: In die konteks van EVE as 'n spel wat nie net die regte statistieke en toerusting vir sukses vereis nie, maar ook werklike ervaring, Ek sien dit as 'n twyfelagtige benadering tot versnelde spelers direk uit verhoor in sogenaamde eindspel inhoud. Doen wegneem die speler se vermoë om werklik te leer om die spel te speel en vind hul eie pad. In die ergste geval tonnelvisie en konstante handholding kan hulle draai in die spreekwoordelike F1 aap. Die vaardigheid handel stelsel sal dit nog makliker om dit te doen nie. Toegegee is dit waarskynlik 'n non-issue vir baie EVE spelers wat net sal geniet die feit dat hulle kan aansluit groot vloot onder leiding van ervare spelers van gevestigde organisasies in slegs 'n paar weke wees. Onder die bottom line, die Pay-To-Win deel van die omstredenheid verskyn oorskat. Die spelers griewe met die vaardigheid Trading System nie net fokus op die aspek though. Verwerk deur die nommers Die ander omstrede punt van die nuwe skillpoint handel funksie is afkomstig van een van daardie implementering flaters wat CCP is ongelukkig geneig om. Daar is verskeie probleme met die meganika van die stelsel self. Aan diegene verstaan, moet ons 'n nader kyk oor hoe vaardighede werk in die spel te neem. Vaardigheidsvlakke vorder op die basis van die volgende formule: SP 250 vermenigvuldiger sqrt (32) (vlak-1) vaardigheid trekkers egter verpak op 500,000 skillpoints elk. Met die gegewe formule, net vaardighede op vlak 1 pas in hierdie bedrag sonder enige oorskiet fraksie, en dan slegs indien hulle het ook 'n vermenigvuldiger wat skoon verdeel 500,000. 'N rang 3 vaardigheid, byvoorbeeld sou die volgende progressie het (ed: jammer ons wordpress doesn t doen Romeinse getalle vir lyste) Nie een van hierdie getalle te pas binne 500,000 sonder fraksie.


No comments:

Post a Comment